Een lekkere warme dag - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Een lekkere warme dag - Reisverslag uit Washington, Verenigde Staten van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Een lekkere warme dag

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

15 November 2009 | Verenigde Staten, Washington

Lieve Allemaal

Het was vandaag een heerlijke warme dag. ik heb de hele dag met mijn vest om mijn middel gelopen.
De zon scheen alsof het een zomerse augustusdag was. Dus een prima dag, om de hele dag met een open dak bus mee te gaan. Vanmorgen weer heerlijk ontbeten. Ik wordt echt verwend!! Daarna ach ook nog even naar het begin punt van de bus gebracht. En toen heerlijk hop off and hop onn gedaan. Zo'n bus heeft ongeveer 28 stops en je maakt zelf uit wat je wil zien en waar je er uit wil en dan later stap je er weer op.

Ik ben begonnen bij jaja.... natuurlijk eerst op de thee bij de Obama's......... was reuze gezellig haha!!!!
Wat een beveiliging zeg.Jeetje echt zo veel politie mensen zie je niet vaak bij elkaar.Ik hoorde hier dat de amerikanen ook erg bang zijn dat Obama vermoord wordt hoofdzakelijk omdat hij zwart is!
Maar goed ik heb hun huis even goed op de foto gezet. En iemand gevraagd een foto van mij te maken bij het hek...... natuurlijk.
Toen zo maar her en der er op en er af. Ik ben naar Chinatown geweest, maar daar was niet veel aan. Het hek was het mooist. Toen naar Georgetown maar dat waren alleen maar dure winkels. En ja ik moet alles mee nemen op mijn rug . Dus is het nog geen tijd om dingen te kopen.

Lekker ergens in het zonnetje gezeten met een enorme kop koffie. Ja... daar liep ik dan met mijn koffie over straat. Dat doet iedereen hier en een papierenzak met daarin een broodje!!! Neeeee geen hamburger die hoef ik echt niet meer.

Aan het eind van de middag was ik weer bij mijn begin punt. Dus even in het zonnetje op een bankje. En toen weer naar "huis"
Even lekker met mijn benen omhoog. En nu zit ik weer heerlijk aan de keukentafel met een drankje. Echt het is hier bere gezellig.
Gisteravond hebben ze mij mee uit eten genomen naar een tais restaurant in Virginia.Ik heb van een afstand het Pentagon nog even gezien. Weten jullie dat dat al weer helemaal opgeknapt is na de aanval?
Dat hebben ze heel snel gedaan omdat het natuurlijk heel erg was dat defentie zo maar aangevallen kon worden.
Was erg lekker en heel gezellig. Duidelijk vinden ze mij ook wel gezellig want Sam vroeg al of ik verdere plannen had, zo niet kon ik nog wel een poosje blijven. Maar ja... ik heb al plannen en anders kom ik niet op tijd in Miami.
Morgen neem ik de trein weer. Nu naar richmond.
Naar Anna, daar blijf ik 2 dagen en dan ga ik echt een heledag treinen naar Charleston. Daar heb ik net voor 2 nachten een hostel gereserveerd. Ik denk dat het wel fijn is dan even alleen te zijn.
Daarna ga ik ws nog een stukje zuiderlijker. En blijf daar weer 1 of 2 nachten en dan ga ik naar Miami.
Daar is het lekker warm. En dan rust ik nog even lekker uit. Ach eigelijk zie ik dat nog wel.

Mensen ik stop er mij want mijn eten is bijna klaar. Ik ga iets echt Amerikaans eten. Wat weet ik niet . Maar het zal vast wel smaken!

Liefs Elle

• 16 November 2009 - 11:50

Akemi Pun:

Hoi Elle,

Enige reisverhalen, ik geniet ervan.

Liefs,
    Akemi

• 16 November 2009 - 15:29

Tamira:

hoi elle
    je hebt al weer heel wat gezien ,ik geniet erg van de verhalen, geniet er nog maar lekker van .
    groetjes tamira

• 16 November 2009 - 18:18

Angela:

Oh... Miami, ik wordt gewoon jaloers! Zon,zee, strand.....héérlijk!!!!
    Kleur je niet teveel bij anders steek je hier straks zo af! Have fun!