Wouwww lekker in het zonnetje! - Reisverslag uit Cape Verde Islands, Kaap Verdië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Wouwww lekker in het zonnetje! - Reisverslag uit Cape Verde Islands, Kaap Verdië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Wouwww lekker in het zonnetje!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

06 November 2016 | Kaap Verdië, Cape Verde Islands

Lieve Allemaal


Daar ben ik weer.
Ik ben nu in Parijs...we staan hier wortel te schieten.

Maar goed....vanmorgen.... Niek heeft me even om 6,15 bij de bus afgezet.
Jeetje niet te geloven dat er zoveel mensen in de bus zaten, ik kon net aan zitten!

Bij de Bali ging alles echt op zijn elf en dertigst.... op het makkie!
Dus was er zo 3 kwartier voorbij!
En toen wat doorlopen, ik had niet eens tijd voor een luchtje!

En toen begon het wachten...... wachten en wachten.
In een of andere uithoek van Schiphol!
We moesten op tijd zijn, want we zouden met een bus naar het vliegtuig gebracht worden.
Dat gebeurde uiteindelijk ook....stamp en stamp vol....in zat in het bagage rek!!!
Eerst stond ik er tegen, toen ging ik er ophangen, en uit eindelijk zat ik er in,dan kon er iemand anders staan!
Moest wel lachen om mezelf..... types ik.......in het bagage rek!!!!!

Ik had op internet al wel gelezen dat het vliegtuigen park van Kaap Verdië niet echt up to date is!
Ze mogen ook wel eens niet opstijgen omdat de rekening nog niet betaald is!

Maar goed....echt een oude versleten zooi dus!
Mijn stoel is wat door gezakt,mijn buurman en zijn partner kunnen de leuning niet naar beneden doen,
Het ruikt hier naar de wc.... En de wc....neeee.... laat maar!!!
Alles rammeld een beetje, maar goed... ik vindt dat wel leuk!
Naast mij zat een leuk stel...Parijzenaren die net terug kwamen uit Kaap verdië.
Die waren al wel erg lang onderweg.. omdat Tacv niet zo op tijd vliegt!
Moest ook erg lachen, hun zijn al 21 uur onderweg... dus vroeg hij of er nog een kopje koffie of wat te eten, werd geserveerd.
Oef... dat vond ze niet leuk, en begreep het duidelijk ook niet, want met een gezicht vol donder ging ze richting keuken.
Om daarna terug te komen met 1 kopje koffie!
Tja.... dat wilde ik en zijn partner ook.... ojee.... kortom zaten wij als enige in het vliegtuig aan een bakkie leut!!
En ze vertelde dat dit niet gewoon was!

Nu wordt er hier in Parijs gewisseld, mensen erin mensen eruit!
Ik schijn te mogen blijven zitten!
Beetje benauwd hier, maar goed!
Net maar een krentenbol gegeten, want dat ontbijt... als het al komt duurt het vast nog wel een tijd!

Maar goed uiteindelijk nadat we Parijs hadden verlaten, kwam het ontbijt het liep toen al tegen half 1.
En werd toch maar omgedoopt tot lunch.... Met als keuze menu... vis met broccoli of....jaja...vis met broccoli!!
Ik heb maar eens lekker vis met broccoli gekozen!
En..ja het was goed te eten!
En zo...gingen we op ons gemak richting Kaap Verdië! Ik had nu een niet zo spraakzame buurman waar ik samen 3 stoelen mee deelde!
Zo had ik weer eens tijd om het hele oeuvre van de Beatles weer eens op mijn gemak te horen.

En zo werd het 18.00 en dan 2 uur eraf en dan kom je om 16.00 aan!
Heerlijk weertje.... visa halen... schoenen uit slippers aan, tshirt met mouwen uit...zon.... ja zon...
De man van de hostel was nergens te vinden, dus in een taxi en gaan!

Even wat geklets... de man bleek wel op de luchthaven te staan... we zijn elkaar mis gelopen!
Even gekletst en een rondje gelopen... maar de moeheid slaat toe.
Wat boodschapjes gedaan.
Nu jullie even schrijven.
Het is alweer half 8 en laat zal ik het niet maken!
Ik ga mijn deken even op mijn bed gooien, en dan kan ik er zo in!
(voor mij dus al half 10)

Ik kijk even of de fotos werken!

Morgen ga ik even in ruststand en eens rustig rondkijken!

Liefs Elle


  • 06 November 2016 - 23:18

    Karin :

    Haha, het eerste verhaal is alweer prachtig! En die foto van de bootjes, wauw. Leuke bouw ook daar. Geniet van je rustdag morgen! Groetjes

  • 07 November 2016 - 07:39

    Claudia:

    de kop is eraf... met al een leuk verslag! ga lekker genieten en denk aan je opdracht;
    ik wil graag 3 foto's op elke foto staat een lampje... dat aan is.... in de kleuren rood wit en blauw natuurlijk zo orgineel mogelijk! gelukkig heb je de hele vakantie de tijd.xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 290710

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: