Emmely in haar sas!!! - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Emmely in haar sas!!! - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Emmely in haar sas!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

02 Oktober 2013 | Indonesië, Malang


Lieve allemaal.

Zo... dit was onze eerste dag alweer!
En... wat voor dag.
We hebben eerst wat gegeten(bruinbrood) had Jeanne voor ons gekocht!
Lief he!!
We waren niet echt vroeg uit bed rond 9.00 maar we hebben nog wat jetlag! Daarna zijn we met de microlet op stap gegaan.
Eerst Mac Donalds natuurlijk Emmely wilde zo graag. En omdat we geen internet hadden, nu wel.Dus dat is wel fijn!
Nu kan ik even rustig zitten en schrijven, in een mac vol herrie valt dat niet mee.

Wat rond gelopen lekker beetje sfeer opgesnoven!
Heerlijk........ Emmely keek haar ogen uit, zag overal van alles, en vroeg me de oren van mijn hooft.
Winkeltje hier en daar, en ja.... natuurlijk op naar de zeep!
Nou je hebt hier genoeg, alleen zit het in plasticzakken dus pech...... niets te ruiken!!
Maar het was geen punt.
Toen naar Bhaki Luhur.
Ze glimlachte van oor tot oor.
Maar het kantoor was gesloten, dus dan maar een beetje rond lopen.
Ergens vragen, maar nee geen engels. Toen we net weer wilde vertrekken kwam daar zuster Teresia aanlopen!

Kom binnen leuk... fijn je te zien. Leuk Emmely mee!
En voor we het wisten liepen we door de zalen met kinderen.
Gelukkig is Emmely haar engels niet zo goed, dus dat de meeste kinderen van mijn tijd hier niet meer leven, is aan haar voorbij gegaan. En dat laat ik ook zo!

Van mijn projekt, zoals ik al bang was geen spoor meer !
Maar Emmely genoot dat was duidelijk, en heel lief toen Emmely een beetje moest huilen. Stond zuster Teresia haar te troosten. Echt zo mooi. Ik kon er moeilijk foto's van maken, maar een heel mooi moment!
Ik vond het ook beter niet te lang te blijven, maar dat was prima we gaan van de week terug!
Ze vonden het heel leuk dat we voor hun kwamen! En dat is belangrijk!
En.... Emmely haar wens is vervult. Dat is heel belangrijk!

Daarna even door een winkelcentrum gelopen. En weer op weg naar huis!
In de microlet. Ja Karin voor jou goede bisnis hier, nu met 14 man in de microlet!!!!!En dat was nog niet alles er stond ook nog een 2 persoonsmatras in!!
Beetje krap, maar we kwamen toch weer aan. Emmely zat echt in een hoekje het eens rustig af te kijken, geen ongetogen woord, van ik zit krap... hij zit te dicht op mij.... niets!!!!!! Maar goed voor E0,40 moet je ook niet zeuren toch!!! En dat allemaal in een heel klein busje waar in nederland hooguit 6 mensen in kunnen. Die dan zeuren hoe krap het is!!!!

Toen even rustig aan, Emmely even een uurtje muziek luisteren. Ik even wat lezen. En daar was het eten alweer. En ja... weer heerlijk! We worden super verwend want van helpen afruimen of afwassen wil niemand in dit huis iets weten!

Nu is het hier bijna 21.00 en Emmely heeft zich net gewassen. Zo schattig met haar emmertje! En alleen maar koud water!!! En nu is ze naar bed.

Morgen is Jeanne vrij en gaan we naar de watervallen!

Ik ga nog even lezen en dan zit voor mij de dag er weer op!
De foto van de dikke sokken komt volgens Emmely nog!! Ik ben bang dat ze een speciaal moment af wil wachten!

Liefs Emmely en Elle

  • 02 Oktober 2013 - 17:45

    Corrie:

    Hallo elle en emmely. Wat een mooie foto,s zeg.
    Heel indrukwekkend met die kinderen.
    Wat is emmely lief voor ze.
    Leuk om te zien dat ze zo geniet, en ja elle dan geniet jij ook.
    Heel veel plezier nog samen.
    Groetjes corrie

  • 02 Oktober 2013 - 21:52

    Karin:

    Wat een heerlijk verslag! Wauw wat leuk dat jullie zo genieten, een genot om te zien hoe Emmely straalt. Wel even slikken de foto's van de kinderen.... Haha, ik kan dus zo naar Indonesië :) zal er eens over nadenken (baantje als chauffeur én mensen helpen, niet verkeerd trouwens!).
    Ik kijk weer uit naar het volgende verslag! Ook morgen weer een fijne dag!!!!

  • 03 Oktober 2013 - 07:47

    Anouschka:

    Dat ziet er zeker anders uit dan bij ons. Mooie foto's van Emmely!
    Ze straalt inderdaad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 291399

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: