Naar de Albert Cuyp van Malang en nog veel meer!!! - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Naar de Albert Cuyp van Malang en nog veel meer!!! - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Naar de Albert Cuyp van Malang en nog veel meer!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

13 Oktober 2013 | Indonesië, Malang

Lieve Allemaal

Vandaag begon de dag op tijd.
Om 8.00 stond de auto met chauffeur voor.
De hele bups er in een gaaannnnn!!!Jeanne en Hanson waren gezellig mee!

Eerst naar laten we zeggen een soort van Albert cuyp erg gezellig veel te zien,en jaja... veel leuks te kopen!!!
Emmely en ik ach ja... ik weet het!!! een leuke tas!!!! Ik kon het niet laten!! En wat leuke hebbedingetjes, wat leuke sjaaltjes (haha... altijd handig) een leuke waaier en wat poppetjes die Emmely leuk vond!

Na lekker rond geslenterd te hebben en veel lekkers te hebben gekocht, onder andere een heerlijke vrucht de salak, een harde schil met een vrucht er in!mmmmm. En keue lumpur dat lijkt nog een meest op een kleine pannenkoek maar dan lekkerder!En zacht van binnen erg mmmmm En loempia's maar dan anders!! Die vond Emmely erg lekker!! zijn we weer terug gelopen. En de auto weer in.

Op weg via een schitterende route, zijn we naar Singosari gegaan, daar staat een tempel uit 1200. Moet duidelijk nog steeds gerestaureerd maar leuk om even te zien. Je kon erin, en er om heen lopen.
Daarna door naar een schitterende thee plantage, je kon daar leuk wandelen en een heel mooi uitzicht. Lekker ja.... wat wil je anders thee gedronken. En wat lekkere thee meegenomen voor thuis!!!

Op de terug weg zagen we nog een plantage vol met drakenfruit, dat is een lievelings fruit van mij, maar in Nederland nauwelijks aan te komen. In Sri Lanka hebben Trudy en ik er lekker veel van gegeten!
Weet je dat het 7 jaar duurt voor ze 1 vrucht gekweekt hebben? dus logisch dat ze duur zijn!!!

Daarna... ja ook dat kan hier, in de file terug naar huis. Nou ja huis... natuurlijk eerst langs de Mac voor een patatje!!! Als ik thuis ben kan ik vast geen Mac meer zien, zo'n fan ben ik al niet! Maar goed ik ben niet alleen op vakantie dus.... de mac! En niet alleen Emmely vond het heerlijk ook Hanson zat te genieten!

En zo kwamen we weer thuis. Even in ruststand allemaal, en voor we het wisten had Jeanne alweer eten gekookt, heerlijk ik had een visje, weet de naam niet meer, maar doet wat denken aan een grote schol!
En.... met mijn handen he!!! Ik geloof dat ik thuis het bestek wel weg kan gooien! Wij kunnen wel zonder!!!!

Morgen gaan Emmely en ik samen op stap, want Jeanne moet werken! de auto staat om 10.00 voor!!!
Ik heb al een klein plannetje, dus dat moet weer leuk worden!

Oja... Thea het is hier 6.00 vroeger als bij jullie! het is nu bij jullie 14.44 en hier 19.45 Verder gaat het leven hier s'ochtends veel eerder van start. Om 8.00 uit bed is voor hier laat!De scholen zijn dan al begonnen!
Alle winkels open, nou ja de meeste supermarkten zijn "gewoon"dag en nacht open!!
Als je hier om 5.00 uit het raam kijkt is het er net zo druk als om 10.00en om 21.00 nog! Het leven gaat een soort van dag en nacht door!
De mensen doen meer tukjes tussen door en liggen duidelijk minder in bed. Wel valt op dat veel mensen zitten de geeuwen en slapen letterlijk en figuurlijk overal! Ik kan zo snel geen plek verzinnen waar ik mensen niet zie liggen slapen, tukje hier en een tukje daar is hier gewoon!!!

Nou mensen dat was het voor vandaag, we zien op internet dat het bij jullie erg slecht weer is, dus wij genieten er nog even van!

Liefs Emmely en Elle

  • 13 Oktober 2013 - 15:12

    Claudia:

    nou ik heb je bestel alvast te koop gezet op marktplaats, denk het deze week al verkocht te hebben... nou daarvan kan ik wel op vakantie!.. of een fruitje kopen van 7 jaar!jullie zien er nog goed uit op de foto's dus blijf nog maar schuilen daar.xx

  • 13 Oktober 2013 - 15:13

    Claudia:

    bestek natuurlijk...

  • 13 Oktober 2013 - 15:19

    Elle Reumerman:

    haha... ik dacht dat je mijn AUTO bedoelde!!!!

  • 13 Oktober 2013 - 16:20

    Brenda Van Galen:

    Hey vakantiegangers! Jawel eindelijk eens een berichtje van mij. Ik had nog heel wat in te halen qua lezen van de reisverslagen en het bekijken van de foto's, maar het ziet er geweldig uit! Ik heb weinig tijd gehad want ik ben in de weer geweest met het superverjaardagscadeau wat ik van Ellen heb gekregen. Ik ga niet schrijven wat precies, want dat kan iedereen lezen.... er rust een klein taboetje op...maar ze werken super! Bedankt Ellen en natuurlijk ook heel erg bedankt voor de lekkere vlotte verjaardagskaart die er bij zat, hij heeft een prominent plaatsje in de woonkamer gekregen en heb er een lijstje omheen gedaan zodat we iedere dag van dit kunststuk kunnen genieten.:-)....Op dit moment waait en regent het zo hard in Leiden dat zelfs mijn honden niet naar buiten willen vandaar ook de uitdrukking; hondenweer. Dus er valt weinig te missen hier in Holland, behalve dan voor Elle natuurlijk haar favoriete tv-programma "boer-zoekt-vrouw". Maar gelukkig bestaat er zoiets als "uitzending gemist"dan kun je alles weer heerlijk terugkijken. Meiden geniet nog lekker, het laatste weekje alweer..het gaat snel; als je hier in Holland naar de supermarkt gaat liggen de schappen alweer vol met pepernoten en letters van banket...niet dat ik daar erg mee zit hoor; het gaat erin als koek! Maar ik had toch liever dat Indonesische eten van jullie hmmm dat is pas echt lekker; mij mag je daar s'nachts voor wakker maken! Lieve groetjes, Brenda

  • 13 Oktober 2013 - 16:25

    Brenda Van Galen:

    ik zie dat ik vaak Ellen met een N op het eind schrijf terwijl ik echt wel weet dat het Elle moet zijn....sorry zal mijn leeftijd wel zijn.....;-(

  • 14 Oktober 2013 - 10:34

    Trudy:

    Owwwww jeetje wat een leuke tas en wat n mooie sjaals. Je kunt het ook niet laten he hahahahaha.
    Zit hier weer helemaal mee te genieten van jullie leuke belevenissen en foto's.
    En super dar Emmely zo geniet.

    Liefs vanuit een koud Enschede

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 290778

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: