Wouwww.. wat een dag!!! - Reisverslag uit Nagano, Japan van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Wouwww.. wat een dag!!! - Reisverslag uit Nagano, Japan van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Wouwww.. wat een dag!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

20 Januari 2016 | Japan, Nagano

Lieve Allemaal

Zo... wat een mooie dag!
Vanmorgen redelijk op tijd uit mijn hotel vertrokken!

En op weg naar het station, dat was niet zo ver, en de stoep was netjes sneeuwvrij dus dat ging soepel.
En zo na een bakkie thee zoefde ik al snel weer onderweg!
Lekker zonnetje op de ramen en daar ging ik weer!
Er op uit maar weer.
Nu naar Nagano eeerst werd het landschap steeds minder sneewerig.. a dacht ik dat gaat goed.
Toen begonnen de tunnels die werden langer en langer!
Ook het landschap veranderde van een laagje sneeuw naar een dikke laag.
Schitterend om te zien, en ach.. nu was ik voor bereid!
De bergen werden hoger en de sneeuw werd maar meer!
Ik zag auto's met ski's op het dak!
Maar gut wat mooi, zonnetje er op!
En ja hoor ik was er!!
Een dik pak sneeuw! Zo hebben we het in nederland al jaren niet gezien!

De stoep was weer redelijk goed begaanbaar en de weg snel gevraagd, het was super dicht bij het station.
Dat had ik dan wel geregeld!

Ik was hier al rond 13.00 en wist dat ik mijn spullen in de hostel neer kon zetten.
Dus hup... rugzak in een hoek... en ik ging weer.
Ik heb hier tenslotte maar 1 dag.

Toen in de bus op weg naar de tempel, die moest hier schitterend zijn.
Op weg naar de Zenko-ji tempel.

Nou echt zo mooi!!!!
En dan bedekt met een laag sneeuw gaf het iets magisch.... echt ik weet niet of jullie het op de foto's kunnen zien, maar ik vond het spectaculair!!
Echt adembenemend zo mooi!
In de verte hoorde je de monniken zingen zo mooi!
Net niet echt!

Ik heb er rond gelopen tot ik het koud begon te krijgen.
En haha... gisteren was ik mijn linker handschoen kwijt nu kon ik de rechter weer niet vinden.
Dus met 1 hand diep in mijn zak liep ik heerlijk rond!

Toen in een leuke koffiezaak wat gedronken en de bus richting de terug weg, het begon ook al wat te schemeren en steeds harder te sneeuwen!
Halverwege bij een super nog wat gehakt gekocht. Zodat ik hier vanavond zelf wat te eten kon maken.

De hostel is erg leuk en gezellig, overal staan kacheltjes en het doet erg Zen aan!
Kopje thee erbij.
Toen toch maar zelf even wat te eten gemaakt!

Mijn kamer is weer echt japanse stijl.
Ik zit nu op de grond met 3 kussens onder mijn billen aan een laag tafeltje.
Het kacheltje snort lekker, in de verte hoor ik de treinen!
Ik voel me helemaal wouww!!
Ik in zo'n berg sneeuw en ik voel me wouww... wie had dat kunnen denken!

Vanavond eens even rustig wat geregeld voor de volgende dagen!
Dan is dat maar vast klaar!
Morgen ga ik naar Matsuska daar eens kijken, nog nooit van gehoord.
Ik zie wel.... daar blij ik ook maar 1 dag en dan even kijken wat ik dan ga doen!

Mensen dit was het voor vandaag.
Ik ga de foto's er even op zetten, en dan mijn bedje in.
Morgen moet ik al om 10.00 op het station zijn!

O ja... Claudia echt wat voor jou... de H en M tempel!!
En vandaag mag je echt zoeken naar ons kaarsje!
** Ja Karin jij bent altijd super snel met mijn site bekijken! Geniet er maar van!

Dag lieve Allemaal
Liefs Elle




  • 20 Januari 2016 - 14:52

    Thea :

    Hey buuf reis je niet te veel af, je moet ook weer terug he.En nee.........jij en sneeuw, hoeveel lagen kleding heb je aan? Haha nou hier is het ook geen gezellig weer op dit moment regent het, ik kijk steeds weer uit naar je mooie verhalen en foto's.Geniet ervan Elle, dikke knuf van ons! X

  • 20 Januari 2016 - 21:02

    Claudia:

    hah als je niet verteld had dat je bad diep was zou ik zeggen t is een babybad!
    maar een wit kaarsje vinden in de sneeuw is wel errug moeilijk hoor!
    de fotoos wel 3 x bekeken.. zag half ingestorte sneeuwpoppoezen,,, een hopie ketting
    een gebruiksaanwijizing van t een of t ander .. besneeuwde tempeldakjes (idd erg mooi)
    ..fotoos op zun kant ... een koffie met een watertje en een 3 sterren hotelbed... maar ik zag
    helaas geen kaarsje.. ik zet de joker in,,, graag hint. xxx
    succes weer met de reis

  • 20 Januari 2016 - 22:24

    Corrie:

    Hoi Elle.

    Ziet er allemaal gezellig uit. Mooie foto,s.
    En dan die sneeuw. Maar ja je hebt vakantie, en die is nog niet voorbij.
    Lekker genieten, en wie weet word het nog 25 graden.

  • 20 Januari 2016 - 22:33

    Karin:

    Hoi Elle, met recht wauwwwwwwwwwwwwwwwww, schitterend! Wat een plaatje(s)!
    Dit is toch wel heel bijzonder hoor, jeetje. De moppen sneeuw op de tempel en boeddha's , zo anders dan in Europa, echt heel erg mooi.

    Ik heb zag m wel direct, het schattige kaarsje :) De hint mag jij aan de opdrachtgeeftster geven maar complimenten voor je creativiteit! Leuk, dat iedereen er om kan lachen :) :)

    Natuurlijk weer een onwijs leuke dag morgen (vandaag), ben weer ontzettend benieuwd.


  • 21 Januari 2016 - 00:55

    Anja:

    Geweldig allemaal. Het lijkt Groningen wel. Wat de sneeuw betreft!

  • 21 Januari 2016 - 07:55

    Claudia:

    ja goedemorgen het zicht is beter nu en heb t kaarsje gespot!! die vrouw zal wel gedacht hebben waarom moet ik een kaarsje vasthouden tussen de sneeuwpoezen... ze heeft er wel schik in... wij ook! xx

  • 21 Januari 2016 - 08:02

    Emmely :

    lieve mama mooi van emmely

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 291303

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: