He......meisje wil jij niets eten?????!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu He......meisje wil jij niets eten?????!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

He......meisje wil jij niets eten?????!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

12 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Lieve Allemaal

Zo dat was weer een leuke dag, eerst wat rustig opgestart. Hapje hier en daar! lekker op ons gemak!
Toen natuurlijk in de auto, en opstap! Rondje hier en daar fotootje daar en zo gingen we lekker!
Om een uurtje of 1 reden we vlak langs huis, dus even lekker een gebakken eitje gegeten!

Daarna zijn we naar Punto gereden.
Een erg leuke plek. daar lekker de auto neergezet , en we zijn te voet verder gegaan, eerst ergens koffie gedronken, en Emmely er een punt appeltaart bij! Toen over de Emmabrug gelopen naar de overkant.
Het is een lange drijvende brug. Daar lekker rond gelopen straatje in en uit!

Ik weet het, is niet echt bijzonder maar Emmely kijkt haar ogen uit, vraagt me het hemd van mijn lijf. Heeft werkelijk alles door, en loopt al kwebbelend te genieten!
Ze heeft zoveel oog voor detail dat verbaast me zo vaak!!!

Wat staat daar? wat is dat? waarom is dat? Mam zie je dat wiel van die kinderwagen, die loopt er zo af hoor!!! Kijk... die bloes zagen we gisteren ook in een winkel hangen, wat koste hij gisteren, dan kan je het even vergelijken!!!!????(ze is dan oprecht verbaast dat ik niet meer weet, wat die bloes gisteren in een andere winkel koste!!!) De hele bloes had zo wie zo geen indruk bij mij achter gelaten!

Op de markt ontpopt ze zich tot een ware koper... nee meneer niet die aardappelen, ik wil die......... ik pak ze zelf wel even......en 2 ... nee ik zeg toch 2 sinaasappels geen 3!!!!
Zo gingen we weer verder de aardappelen, en de sinaasappelen in de hand!!
Jaja... jullie lezen het goed... morgen eten we lekker aardappelen!!!

En zo....kwamen we weer bij de auto aan!
Alles weer achterin, in de jumbo tas en gaan!!
Bruggetje over weggetje links en weggetje rechts!
Lekker richting het strand, daar hadden we gisteren een leuk tentje gezien!
En daar zijn we ook aangeland.

Eerst wilde we wat drinken, Emmely bestelde sinas en kreeg cola..... mama kijk nou... ik wil hem ruilen, maar ze vond het niet nodig!
En ja... wat gaan we eten??
Emmely weet het niet ze wil wel vis.. maar dan als thuis zonder graten enzo!! Nee ze hoeft toch niet , ze wil nog wachten.. ook goed, nou ze wil toch wel wat!!
De bediening laat het maar even zo!!
Dan komt de eigenaar.................He....... meisje...... wil jij niet eten dan????Goed voor je hoor, eten met dit warme weer!!!!
Hij heeft duidelijk gelijk in de roos geschoten!!! Emmely veert op!
Kijkt hem aan en zegt mmmmmmmmm....... ik ben autistisch en kan niet besluiten!!!! lust wel vis maar geen graten!!!
En ja hoor kwebbel de kwebbel samen.. en ja...... hij mag Emmely verrassen, met garnalen!!! Emmely en verrassen!!!! Ik wacht het rustig af!!
En ja hoor daar komt haar bord!
Met garnalen (schoon gemaakt en wel!) en patatjes en salade! En ze genoot ervan!!!
Met smaak heeft ze alles opgegeten!
Daarna via een supermarkt richting huis!

Samen nog een mango meester gemaakt, en toen was het douche tijd!
Alles werd keurig bij elkaar gezocht, en klaar gelegd!
En de grote sopbeurt kon beginnen!

Daarna kon er nog net een kopje thee in, maar ze was doodmoe!
Dus ze lag er al vroeg in, ik heb om het nog wat te rekken, wat lopen rommelen. maar ze stapte in bed!!
Haar ogen vielen dicht!
Ze heeft vanmiddag ook niet gerust, dus ze zal wel erg moe zijn!

Nou dat was zo'n beetje onze dag!

Oja... Claudia heel lief van je hoor, dat je geld voor Emmely over wil maken. maar dat heeft geen zin, we weten nm niet of er wel geld gestort is, of dat haar pas niet geldig is gemaakt voor Curaçao.
maar heel lief van je! Ze heeft het er zo nu en dan wel over... maar ik laat haar iedere keer betalen met mijn portemonnee!
En we hopen dat het toch nog goed komt!

Zo... nu ga ik nog een theetje zetten, voor mezelf en dan mijn boek uitlezen!
De foto's duren uren voor ze op de site staan, dus veel zullen het niet zijn, in de ochtend gaat het vaak beter, dus dan volgt de rest!

Liefs Emmely en Elle

• 12 Januari 2015 - 07:45

Claudia:

goed te lezen dat je zo vindingrijk bent en het weer super oplost met je eigen portomonee.
    ha aan de aardappels.... vandaag dus geen opdrachtdag hihi.
    maar jullie komen de dag vast weer goed doorxxxxx veel plezier

• 12 Januari 2015 - 08:48

Laura:

Geniet er lekker van samen! Super leuk om te lezen dat Emmely het zo naar haar zin heeft!

• 12 Januari 2015 - 08:59

Gerlinde:

Lekker scheuren over het eiland. Het klinkt allemaal naar vakantie. Geniet samen maar.
    Veel vis eten Onder graat moet toch ook wel gaan lukken.

• 12 Januari 2015 - 09:39

Yvonne Ten Bosch.:

Hoi Elle.

Wat leuk om zo te lezen wat je beleefd op je vakantie,met je dochter Emmely.Geniet ervan!!

• 12 Januari 2015 - 10:53

Karin:

Wat een mooi verhaal weer Elle, word er een soort van emotioneel van. Wat heb jij geboft met je Emmely en wat boft Emmely met jou! Ook leuke foto's weer, het ziet er ook allemaal zo netjes uit daar, super.
    Geniet lekker verder daar en van elkaar.