Een niets dagje!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Een niets dagje!!! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Een niets dagje!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

10 September 2014 | Rusland, Moskou

Lieve Allemaal

Nou... vandaag eens weinig verhaal.
Ik was vanmorgen al super laat, er zat geen gang in!
Uiteindelijk besloten naar het koude oorlog museum te gaan.
Dat zou ergens in een bunker zitten en dat leek me wel wat.
Zoeken, zoeken en nog meer zoeken!
Maar.... ik heb het gevonden!......... wat denk je!!!!!!!
E 30 intree..... ja zeg ik ben gek.... daar kan ik 3 nachten voor slapen.
En zo graag.... hoefde ik er ook weer niet heen!

Dus op naar het ijssculptuur museum!
Je zou een jas en wanten krijgen voor je naar binnen gaat i.v.m de kou!
Het was even zoeken................... hahaha...............gesloten!!!
Zo toen had ik er de p in!

Ik was toch al zo moe, ik had mijn dag niet ,zat in de metro al vast tussen 2 poortjes............. Ik denk dat ik het poortje van de abonnementen had genomen ofzo! en die mevr maar schreeuwen... Ha.... dat helpt, ik versta er echt geen barst van!!

Dus ik dacht ik ga lekker met een ommetje terug met de metro en nog wat mooie metro's van binnen bekijken.. en dat heb ik gedaan zo langzaam richting mijn hostel!

Uit de metro lekker wat gegeten, zodat ik niet meer hoefde te koken.
Stukje verder een lekker kopje koffie en zo was het toch al weer half 7.

Even de pootjes omhoog, en nu zit ik aan een bakkie thee, voor ik ga slapen!

Ja... mensen dat kan ook eens gebeuren, ik heb al zoveel gezien en gedaan, dat de fut er vandaag uit was!

Wel vandaag 2 onwijs leuke foto's van Emmely gehad!
Dus dat is wel fijn die zit daar lekker te genieten!
Het is de laatste foto.... zo zie je maar,als je er als moeder niet bij bent!
Maar ik zal haar lekker plagen als ze thuis komt ligt er een doos sigaren voor haar klaar!!!!
Leuk he... haar zo te zien genieten!

Ik heb een paar foto's maar veel is het niet.
Morgen alweer mijn laatste dag hier!
Gaat wel snel !!!
En het is me goed bevallen, het is een schone veilige stad, veel leuks en anders te zien.
Ze zouden veel meer toeristen kunnen trekken als ze de bordjes enzo ook van een klein Engels regeltje zouden voorzien!
Maar de mensen willen je wel heel graag helpen, ze lopen met je mee, en wijzen je de weg! En tikken je in de metro op je schouder als jij eruit moet!

De hostel is me erg goed bevallen, dit is echt zoals ik een hostel graag zie, schoon netjes, klein keukentje waar je zelf wat te eten kan maken. Altijd staat de thee en de koffie klaar! Vriendelijk en veel mensen van allerlei landen.
Niet duur, en gewoon als een hostel, je eigen bed opmaken als je komt, alles ligt netjes klaar handdoeken erbij!

Zo en nu ga ik een vers kopje thee maken.
De foto's er even opzetten, en dan even wat lezen en naar mijn bed toe!

Liefs Elle

******* Brenda een fijne vakantie geniet er lekker van!

  • 10 September 2014 - 21:33

    Brenda:

    Hahaha geweldig die foto van Emmely! Het is toch om je te bescheuren!?
    Bedankt Elle, ik heb alles al bijna ingepakt.....we hebben er zin in! Ik zal niet meer reageren op je verslagen want wij zitten in een huis waar geen computer staat alleen een z/w tv en een zooi oude videobanden. Verder vooral veel water, rotsen en schapen en vervallen cottages en een tandloos boertje.....hihi. Ik zie je over een paar weekjes, wat zullen jullie allemaal tot rust komen ;-) zonder mijn gegil en gekrijs! Fijn te horen dat Moskou goed is bevallen op naar de volgende stad! Have fun x ook voor Emmely, doeiii Bren

  • 11 September 2014 - 07:09

    Emmely:

    Mijn groet. Van emmely

  • 11 September 2014 - 12:05

    Karin:

    Deze keer weinig maar toch veel te melden :) Jij aan de thee en een sigaretje, Emmely aan het bier en een sigaartje, moeder en dochter happy :) Geniet van je laatste dagje Moskou, op naar het volgende avontuur. Fijne reis, weer benieuwd naar het volgende verhaal. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 291409

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: