Een bizarre echte mutsendag!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Een bizarre echte mutsendag!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Een bizarre echte mutsendag!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

17 Oktober 2012 | Nederland, Leimuiden

Lieve Allemaal

Het is echt niet te geloven wat wij vandaag.... in 1 dag mee hebben gemaakt.
Je kan hummmm echt zien dat we ouder worden!!!!!!!!

Gisteravond heel luxe naar Schiphol gebracht, we hoefde niet met de bus, Aad reed ons tot an de deur!!!Een heerlijk rustig begin dus.
Op Schiphol ging alles keurig en op tijd. na een bakkie en wat gesnuffel op de parfum afdeling gingen we richting Istanbul.
Gezellig naast elkaar, beetje eten... ja ja ook om half 2 s'nachts kregen we een warme maaltijd!
En zo stonden we om half 4 in de nacht op Istanbul.....We hebben onze ogen uit gekeken, want er waren zeer veel pelgrims op weg naar Mekka.
En de mannen liepen allemaal in witte (hand)doeken gewikkeld.
Echt heel bizonder om te zien. Want ze zaten allemaal bij de Mac Donalds!!!!!!!!!!!!!!
Maarr.... we moesten nog even wachten, dus gingen de mutsen!!!!!!! een slaapje doen!!!!!!!!!!!!!!!! Gewoon op de banken in de wachtruimte!!!!
Echt jullie zullen het niet geloven!!!!! VLIEGTUIG gemist!!!!!!!!!!!!!
We moesten er vreselijk om lachen, maar knepen hem ook wel weer. Wat nu.

Maar geen nood het volgende vliegtuig ging om half 10 in de ochtend. Dus sigaretje erbij nog een koffie. En veel mensen kijken.
Gingen we weer verder op pad.
Is het geen giller!!!!!!!! wij die ons verslapen op een stomme houtenbank midden tussen de mensen.
Maar goed, wel eens waar wat verlaat, kwamen we toch hier aan in Tel Aviv. Auto opgehaald, we rijden in een mooie blauwe Punto.

Maaaaaar daar is de maar weer. Wij zuinige mutsen wilde geen tom tom huren van heel veel geld.Wij kochten wel even een Kaart!!!!!!!!! Nou tom tom heeft hier duidelijk AL de kaarten op gekocht................... echt nergens een kaart te vinden. Na veel gezoek een soort van vvv gevonden die dan wel wat hadden.
En zo zoekende reden we gezellig wat heen en weer, en weer heen en weer terug....................
Maar we vonden het wel.
Maar we werden toch wel erg moe, dus hebben we besloten, mede door de sponsering van Henk dat we dan maar beter een Hostel konden zoeken.

En die vinden was niet zo'n probleem, maar daar is hij weer. Hier parkeren wel!!!!!!!!!! Natuurlijk stonden net wij daar, en de politie ook!!!!!!!!!!
Maar gelukkig nou ja gelukkig was er net een ongeluk ofzo gebeurt, dus wij er als 2 hazen weer vandoor!!!!!!!!!!!

Gelukkig wist de hostel wel een parkeer plek dicht bij, moet wel betaald natuurlijk maar we zijn onder dak, en de auto kwijt.

De hostel heet Gordon inn en zit echt midden in het hart van Tel Aviv.
Wat we zelf erg tegen vinden vallen, erg vervallen, doet wat derde wereld land achtig aan!

We hebben besloten hier morgen nog 1 dag te blijven, we zijn toch best wel moe, en gaan even lekker uitrusten en Tel Aviv verkennen.

Zo mensen we gaan er vandoor.
Mmmmm we hebben lekkere verse vijgen en die gaan we eens lekker proeven!!!!
We hebben niet zoveel foto's maar morgen vast beter.

Liefs Trudy en Elle

• 17 Oktober 2012 - 21:29

Angela:

Dat weekendje Londen was zeker wel heel vermoeiend als je op zulke banken zo in slaap valt dat jullie je vliegtuig missen. :-) Als dit een voorbode is van het verloop van de rest van jullie vakantie worden het weer hele verhalen....... Pas goed op elkaar! Xx

• 18 Oktober 2012 - 00:10

Teigetje:

Oké, alle begin is moeilijk; maar nu - GENIETEN!!!!!

• 18 Oktober 2012 - 15:34

Annet:

Lieve Elle,
    haha wat een verhalen weer. Ik geniet ervan. Hier regent het, hoe is het weer bij jullie? Ik heb je dus niet op een normale manier een goede reis kunnen wensen en doe het dan maar even zo, veel plezier dikke knuf Annet

• 18 Oktober 2012 - 17:54

Karin:

Beste Elle en Trudy (ik ken je niet maar als ik alle verslagen heb gelezen misschien wel...),

Nou met recht vakantiemutsen hahaha, wat een mop! Maar jullie zijn er! Foto's zijn leuk, mis alleen de mooie mannen in handdoek gewikkeld ;P . Geniet lekker verder. Groetjesss

• 20 Oktober 2012 - 20:00

Maarten Tiggelhoven En Annet Koops:

Hallo mam en Trudy,

Ik heb een aantal ziektedagen achter de rug, dus zijn we vanavond voorhet eerst samen op jullie site geweest. Wat een hilarische verhaal, heerlijk om te lezen.
    Maarten wil graag laten weten dat hij je mist en dat hij heel veel leuke dingen op je site ziet. Hij zegt verder, gewoon zo doorgaan.
    Ik wil nog even melden dat Maarten mij vanmiddag aangenaam heeft verrast met zijn gedrag en houding en zijn opruim en schoonmaak "woede". Je mag trots zijn op je zoon! Maarten heeft vanmorgen uit zichzelf besloten te stoppen met roken. Hij heeft al vanaf vanmorgen negen uur niet meer gerookt. Daarbij heeft hij zelf klusjes bedacht om zijn aandacht op een positieve te verzetten.
    Ik vind jullie een prachtig stel mustsen en we hopen de komende tijd nog veel verhalen van jullie te mogen lezen.
    Veel plezier (al denken wij dat dit wel gaat lukken), we houden contact......

Voorzichtig en veel liefs en plezier, Maarten en Annet