Naar het strand op de brommer!!! - Reisverslag uit Bondowoso, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Naar het strand op de brommer!!! - Reisverslag uit Bondowoso, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Naar het strand op de brommer!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

20 Juni 2008 | Indonesië, Bondowoso

Hallo Allemaal

We gingen toch nog niet terug naar Malang want.... weet ik veel waarom eigenlijk niet, maar goed toen hebben we maar wat anders verzonnen.

De meisjes moesten natuurlijk werken. Dus hebben we maar een brommer geleend, en we (Jeanne en ik) zijn samen op de brommer naar het strand gegaan.Het scheen niet zo ver te zijn dus..... waarom niet!
Na 1 uur rijden en allebei last van een zere kont. Toch maar eens gevraagd, we reden ondertussen berg op en af!
Ja hoor... we gingen prima, de weg kwam er vanzelf langs... en ja hoor na dik anderhalf uur en een vreselijke zere kont. Zaggen we het strand.En ja.. dat was de moeite waard echt zo maar een strand, zonder toeristen we waren gewoon de enige.
Lekker even door het water gelopen en wat gedronken. En met een visser gepraat, die vertelde door de dure benzine niet uit te kunnen varen, en nu dus maar schelpen zoekt om gordijnen van te maken en die dan te verkopen!
En ja... toen het hele stuk weer terug!!!! Het was echt een schitterende route. Ik heb ondanks de zere billen erg genoten!!
Ik heb ook een filmpje gemaakt terwijl ik achter op de brommer zat. Maar ik denk dat jullie het in slow motion af moeten spelen.

Thuis gekomen nou ja thuis.... hebben de dames eten gekookt.
Ik hield mijn hart vast toen ik ze met z'n alle in de "keuken" op de grond zag zitten!!! Maar goed het was te eten. En.... ik ben er niet ziek van geworden!
En toen gisteravond toch lekker ons biertje op gedronken. En ja weer op tijd naar bed want de travel kwam ons om 5 uur ophalen!
En... we hadden mazzel we mochten voorin zitten. Dus weer een schitterende route. Jaenne had aan de chauffeur gevraagd of hij even wilde stoppen als hij apen zou zien!
Nou reed de man zeer van de snelle dus toen hij plots terwijl wij wat zatten te duffe heel hard remde. Wisten wij zo snel niet meer hoe het fototoestel werkte dus de foto's zijn niet best. Maaaar we hebben apen gezien en op de foto gezet.

De reis duurde zeer lang want wij waren de laatste die uitstapte, maar goed ik heb wel heeeeel Malang gezien!
Toen dacht ik hup even lekker naar bed. Maar nog geen 10 minuten later stond Pim op de stoep. En die vond het natuurlijk reuze leuk dat ik de resonatieplanken al had.
We gaan ze snel even brengen en dan wil hij ook wat foto's voor op de site.

Nu ga ik zo wat lekkers kopen voor mezelf en dan gewoon niets meer...

Thea en Carola wat leuk dat jullie even bij Emmely en Wes langs zijn geweest.

Groetjes Elle

• 20 Juni 2008 - 12:11

Natasja:

Hoi Elle,

Staat je leuk een helm!!!! elegant hoor.
    Veel plezier nog.

Groetjes Natasja.

• 20 Juni 2008 - 14:16

Ans Bosman:

hoi elle.wat maak je fantastische dingen mee.het is maar goed dat je in nederland 2 kinders heb, anders zagen we je volgens mij niet meer terug. geniet nog maar lekker. gr.ans

• 20 Juni 2008 - 15:28

Alie :

Wat een verhalen allemaal, ik geniet ervan maar, rust ook wat uit van alles, je hebt ook nog een beetje vakantie!!!! toch.Groetjes Alie

• 20 Juni 2008 - 16:05

Angela:

Ha die Elle, ik geef toch de voorkeur aan ons Nederlandse strand als je het niet erg vindt..... Enne....zag dat Bob de Rooy ook in Indonesie rondrijdt......hahaha...... Groetjes Angela

• 21 Juni 2008 - 13:56

Natasja:

hoi Elle, daar ben ik weer.
    Vandaag even bij Emmely geweest. Was gezellig. Lekker een ijsje gegeten en met z'n allen naar de speeltuin.
    Ik moest je de groeten doen en zeggen dat het goed gaat.
    En je het volgende doorgeven*101#.
    Tot volgende week.
    Natasja.