volle dag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu volle dag - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

volle dag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

16 Juni 2008 | Indonesië, Malang

Hallo allemaal

Alle mensen wat een dag vandaag.

Vanmorgen stond ik netjes om 8 uur bij de non zoals afgesproken.En ja ik kon het weten..... even over half 9 kwam de fysioterapeut me ophalen.

Maar goed op weg naar een huis ergens in Malang waar ze niet zo goed raad weten met de deelnemer.
Nou.. daar aangekomen en die lege ruimte met daar in 12 jong volwassenen van midden/laag nivo moest toch ook, ik eens even na denken. Het programma bestond uit papiersnippers knippen en papiersnippers knippen. Lekker afwisselend dus! Dus ben ik maar aan de slag gegaan. Voor gesteld om het wat gezelliger te maken met wat zelf gemaakte spullen aan de muur enzo. Wat meer afwisseling in het programma en met zulke jonge kerels lijkt me wat beweging ook zo gek niet.
En een leuk hoekje om eens even rustig de groep rond te kijken enz.
Ik ridderde er weer vrolijk op los!
Nu heb ik dat vanmiddag allemaal uitgeschreven en de orthopedagoog zal het vertalen.
Zuchtend van alle indrukken en.. het hete weer ging ik weer op weg naar huis!

En... wat ziet mijn oog....... triplex platen. Precies die die ik nodig heb voor het projekt voor de meervoudig gehandicapten kinderen.... Ja .. en ik zou ik niet zijn, om daar toch eens te informeren. Nou ja ik geloofde mijn ogen niet. Ze wilde het graag voor mij maken. Ik dacht hup dan maar gelijk 2 resonantie planken. Dan heb ik die maar vast. En jaja.... voor indonesiese begrippen aan het einde van de middag klaar!! Ik geloofde mijn oren niet. En de prijs..... goed om te doen(Jans ik hoop dat je dit een goede besteding vindt van je gift)
Dus ik opgetogen weer naar huis. Ik was er helemaal blij mee.
Er was even een klein probleem hoe neem ik in hemelsmaan 2 planken van 120x120 mee in de betjak.... maar ik dacht dat zie ik vanmiddag wel!

Zo... toen was ik wel even aan een dutje toe. Na een uurtje slapen bleek dat er vanmiddag een bijeenkomst in mijn huis was van alle kinderen. Die door nederlanders financieel onder steunt worden. o.a hun schoolgeld en uniformen en ja.. hun eten.
Dat werd me toch een drukte van jawels zeg. Tu tu... kan je toch zien dat ik al wat ouder wordt Jeetje jeetje.....
Enja.... ze bleven allemaal eten!!!!!! En daarna krijgen ze dan een emvoloppe met geld.
En ja ja.... toen noooog een spelletje waarin wat spulletjes werden verloot en toen gingen ze weer....Wat een rust!!!!

Maaar Piepiet de vrouw van Pim had nog een heel grote verrassing voor mij. Ze wist nog iets van vorig jaar. En ja... de bibliotheek is dan nog niet echt klaar maaaaar.......
Het NAAMBORDJE wel!!!!!!
Ik kreeg er de tranen van in mijn ogen. Daar hangt de naam van mijn vader!!! Boven de deur van de bib!!!
Ik vindt dit echt heeel bizonder.

Zo en nu nog even de foto's en dan ga ik lekker naar mijn huisje en dan met een indonesies bierje op mijn balkonnetje zitten.

Oja de planken zijn met de auto van Pim even opgehaald. Nu moeten ze alleen nog naar Baktilur.Maaar dat zie ik morgen wel weer!!!

Gr Elle



  • 16 Juni 2008 - 15:41

    Yvonne Hoogenboom:

    Hoi elle
    Ik ben zo vrij geweest een client deze link te geven, ik noem geen naam maar zij is in Malang opgegroeid dus dit is voor haar heel bijzonder om te lezen.

    Rust je zelf ook goed uit elle, je ziet er een beetje moe uit.

    gr Yvonne

  • 16 Juni 2008 - 15:56

    Jans:

    he elle

    prima hoor leuk om te lezen want jij zelf wel wat daar het meest nodig is maar wat je nou met die triplex platen gaat doen ??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Malang

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 291559

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: