naar Mojorejo in de bergen - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu naar Mojorejo in de bergen - Reisverslag uit Malang, Indonesië van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

naar Mojorejo in de bergen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Elle

15 Juni 2008 | Indonesië, Malang

Hallo Mensen

Gisteren een gezellige dag gehad met Paul. Gezellig ergens gegeten. En...hij had heel veel te vertellen over Indonesie. En.. hij was blij weer eens een nederlander te spreken. Mensen ik heb een vreselijk toetsenbord. Dus sorry voor de fouten.

Daarna weer even naar de oude buurtjes gegaan. Nu had ik wat speelgoed voor de dochter mee genomen en zo'n lach poppetje. Nou dat viel goed in de smaak!

Vanmorgen om 8 uur(en dat op zondag)stond ik voor Baktalupur op mijn jeep te wachten.En ja hee een ras echte hollander precies op tijd. Nou om half 9 stond ik er nog. En ja ja daar kwam hij aan. Alles ingeladen en hup daar gingen we weer een wagen vol geladen!!!

Na dik 2 uur rijden kwamen we aan in Mojorejo. Een klein gehucht in bergen. Ik was er vorig jaar ook al geweest.
En ja hoor....Emmely hij was er nog...Sipri was er nog. En ja ...hij lag nog steeds in zijn bedje... Nou ik heb hem er maar snel uitgehaald.
En eens lekker geknuffeld. Ook van jou hoor Emmely!!!
Hij was heel blij met de speeltjes die jij uit had gezocht!!!
Ik heb zijn bed eens gezellig versiert, en een berg balonnen opgehangen.

Toen ben ik de nonnen gaan leren de luiers te vouwen. Nou deze waren reuze blij met de spullen. En.. de luiers hadden ze zo..onder de knie. Erg leuk om te zien.
Daarna hebben we er gegeten en nog wat rond gekeken. En ja... voor ik het wist moesten we al weer naar huis!!!
Nou daar ligt Sipri nu... met een lekkere luier en een versiert bedje. Dat deed me goed!

Toen nog even wat spullen ophalen en wegbrengen. en ja..... toen waren we plots weer met 8 man in een vol geladen jeep.... Ach er gaan hier duidelijk erg veel makke schapen in een hok.
En toen we zo door de bergen reden vol geladen en wel......opeens kwam er allemaal rook uit het ventilatierooster...... ooooo ik dacht snel m'n tas.... Maar nee even alle ramen open en... het stopten vanzelf weer.....

Nou ja op de terug weg was het heet in de auto dus deden we met z'n alle maar een dutje..
De non die naast mij zat snurkte nog al, dus ik durfde niet te slapen!!!
Omdat sommige mensen in nederland beweren dat ik dat ook doe!!!!

Gr Elle

• 15 Juni 2008 - 19:45

Angela:

Ha die Elle, kijk iedere keer weer uit naar je mailtjes! Wat een andere wereld zeg, en wat een lieve enthousiaste nonnen, leuk om te zien dat ze zo blij zijn met jou (en begrijpelijk, dat zijn wij hier ook!!!) Vindt het super wat je doet en dat je dan tussendoor ook nog de moeite neemt (want dat zal ook niet altijd even simpel zijn) om ons dan via de mail op de hoogte te houden van jouw avontuur! Je doet het super!!!! Groetjes Angela

• 16 Juni 2008 - 06:54

Emmely:

Hoi Ma,

Fijn dat je Sipri een lekkere knuffel van mij hebt gegeven. En Fijn dat hij de balonnen ook leuk vindt.
    Ik begin je wel een beetje te missen en ik zou ook wel eens in Indonesie willen kijken. Ben een beetje jaloers op jou dat je zo'n verre reis kan maken.

groetjes Emmely en Casper