Grandioos einde!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Grandioos einde!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Grandioos einde!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

03 Juni 2016 | Nederland, Leimuiden

Lieve Allemaal

Na een werkelijk schitterend afscheid, ben ik weer terug in Nederland.
Zit ik weer lekker op mijn eigen bank, en kan ik mijn wc papier weer gewoon in de wc gooien! heeft de douche net zoveel mogelijkheden als ik zelf wil.
Ik kan zelfs de douchekop in mijn hand houden! Schone handdoeken in overvloed! Smaakt de koffie naar thuis. nergens ter wereld is de koffie zo lekker als thuis. Ik hoef niet aan mijn kleren te ruiken of ik het nog 1 keer aan kan, gooi gewoon alles in de was!
Kortom thuiskomen is net zo leuk als weg gaan!

Maar eerst mijn laatste uren in Ecuador!
Want die waren erg leuk!
Ik werd wakker omdat er een vlindertje door mijn kamer vloog!
Even gekletst en wat gegeten.
Wouw.....wat was het daar gezellig!
Toen werd het tijd om te gaan!
Mijn vervoer stond al voor!

Maria ging mee, de man uit Venezuela die daar woonde ging ook mee.
( hoe dat nou in elkaar zat weet ik nog niet!)
Rugzak mee, mannen voor in de truck.
Er werden nog een paar stoelen achter in de klep vast gemaakt, met een touw!
Maria en ik erop........en daar ging ik!
Echt zo wouw...haren in de wind, wat een einde.
Achter op de truck op weg naar de luchthaven! Helemaal in Elle stijl!
Zo werd ik afgeleverd bij de luchthaven!
Na veel zoenen.......heb ik ze uitgezwaaid!
En toen was het echt voorbij!
Ik ging weer naar huis!

Het was lekker rustig op de luchthaven, tickets uit geprint.
Rugtas ingeleverd, even rond kijken, wat lezen.
En daar ging ik.....
Een hele rij stoelen voor mezelf alleen.Dus kon ik lekker liggen.
In Miami overstappen. Erg omslachtig daar weer! Maar goed het ging prima. Volgende vliegtuig in. Weer niet slecht..samen met een rabbijn, die in London een lezing ging houden. 4 stoelen dus ieder 2.
Zo'n 2 uur voor het einde werd ik het wel zat!maar goed...je kan er toch niet uit!
In London toestel nr 3 nou ja voor je goed en wel zit, moet je er weer uit.
Was wel leuk..er waren alleen maar stewards aan boord, en de piloot was een vrouw!

En zo..hoe is het mogelijk stond de bus naar huis weer voor, ik kon zo instappen!
En een kwartiertje later, werd ik vrolijk ontvangen door Emmely die me bij de bushalte op stond te wachten! Echt heel leuk!
En ik was blij dat zij mijn rugzak kon dragen, ik was erg moe.
Thuis wachten er op mij een lekkere grote moorkop! die er in ging als ...euhhh...moorkop! Emmely nam de bus weer terug naar huis!
Ik heb nog een heerlijke uitgebreide douche genomen.
En toen...ja.. toen ging mijn lampje uit. Ik was toch wel erg moe!
En ik heb de hele nacht door gepit! Om 6 uur vanmorgen klaar wakker!

Hou vandaag pyjama dag!

Maar mensen wat een reis weer.
Hoe krijg ik het toch altijd weer voor elkaar!
Nu was het geen sneeuw maar aardbevingen.
En wat een bijzondere mensen heb ik weer ontmoet. Dat is zo gaaf!
Dat blijft zo trekken dat backpackers wereldje! Alle nationaliteiten lopen gezellig, allemaal in een super versleten ooit pyjama of t'shirts geweest kledingstuk! Drinken thee uit een beker waar het oor van mist!En staan met 6 man sterk in een keukentje hun potje te koken! Kwebbelen allemaal met elkaar. Het is een kakofonie van talen,delen spullen en info het maakt allemaal niets uit!

Ik heb genoten, heel veel moois gezien!
Veel meegemaakt.
Ik vond Ecuador meer dan de moeite waard!
En zeker een aanrader.Met Engels kom je er niet ver, maar goed met handen en voeten een heel eind!

En ach...ja laat ik maar zeggen tot snel!!

Liefs Elle

  • 03 Juni 2016 - 11:31

    Karin :

    Hoe je het voor elkaar krijgt? Door jij te zijn haha, wat maak je toch veel mee op zo'n reis, gewoon omdat je buiten de gebaande paden durft te gaan... Fantastisch!!!!
    Wat kan Elle Dessing het toch mooi verwoorden, dankjewel!!!! Geniet van je huisje, je kinderen en droom lekker na! Xxx


  • 03 Juni 2016 - 17:01

    Claudia:

    Welkom thuis... hebben genoten van je verhalen! Heb toch altijd het idee dat ik met je meereis zo!
    Geniet lekker na dmv je plee papier en douchekop voor je t weet is t weer gewoon. Xx

  • 03 Juni 2016 - 19:22

    Gerlinde:

    Lieve Elle, welkom thuis. De zonnestralen gaan je helemaal verwarmen.
    Ja, dat backpack wereldje is heerlijk. Maakt niet uit hoe je er bij loopt, maar gewwon gezllig, vaaak open gesorekken. Heerlijk relaxed. De leukste mnsn komen op je pad.
    We spreken elkaar. Liefs

  • 04 Juni 2016 - 09:44

    Annet:

    Fijn weer veilig thuis! Ik heb genoten van je verhalen en natuurlijk ontmoet je lieve mensen, dat ben je zelf ook. tot horens,

    liefs Annet

  • 04 Juni 2016 - 12:19

    Brenda :


    Welkom thuis meis! Ik heb nog even je laatste verslagen gelezen en wat een fantastisch avontuur heb je weer beleefd! Ik moet zeggen dat dit land mij wel wat lijkt. Wat een prachtige natuur. En de mensen lijken me ook relaxed. Het feit dat ik weinig heb gereageerd op je verslagen komt omdat ik gewoon niet weet wat ik moet schrijven. Jij maakt de meest bijzondere dingen mee. Dan denk ik al snel wat moet je mijn commentaar.

    " Hoi Elle, vandaag vroeg opgestaan, kotst van de hond geruimd op nuchtere maag, ontbeten, naar werk gereden, de post van mijn moeder op de post gedaan want die zit voor 5 maanden in Ruurlo dus stuur ik alles door voor haar, gewerkt -of iets wat daar op lijkt- naar huis gefietst, gestopt bij de digros want daar waren de mango's in de aanbieding, thuis gekomen mijn man -dienstbaar als ik ben- zijn pantoffels aangegeven, ik koken en de vaatwasser gevuld terwijl mijn vent op de bank hangt, wasje opgevouwen, planten water gegeven- want de citroengeranium van een stekkie van Wesley doet het nog steeds- de honden geknuffeld, Geer en Goor gekeken, iemand terug geappt gedouched en gaan slapen" oja, en het raam van de auto dichtgedraaid, mocht het gaan regenen.. en een pukkel uitgeknepen op mijn voorhoofd"

    Nou geweldig hoor daar zit toch niemand op te wachten!
    Je zult alweer de volgende reis in gedachten hebben denk ik maar niet eind september want dan ga ik!
    fijn weekend en tot woensdag nog ff nagenieten en dan begint ook voor jou weer het leven van alledag. Met aanbiedingen bij de Digros en vroeg ontbijten en weer pleite...
    Dikke knuf,
    Brennie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 1395
Totaal aantal bezoekers 290256

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: