Overstekende hagedissen!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Overstekende hagedissen!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Overstekende hagedissen!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

10 Januari 2015 | Curaçao, Curaçao

Lieve Allemaal

Zo.... de eerste dag zit erop!
Emmely ligt uitgeput op bed. Ze mag 1 uurtje rusten, en dan moet ze er weer uit. Anders blijft ze last hebben van het tijdsverschil.

Vanmorgen stonden we al vroeg bij een geld automaat, Emmely kon het maar niet los laten!
Nadat nee weer nee was, heb ik haar geld gegeven voor in haar portemonnee, en daarna liet ze het los!!

We zijn heerlijk gaan toeren, eerst ergens de "grote" boodschappen gaan doen, Emmely genood....... zelfs heel veel spullen van de Jumbo!
Eigen merk wel te verstaan! Koffiepads gekocht want we hebben zelfs een Senseo! helemaal in haar nopjes!!( lekker net als thuis!!???)
Maar als zij geniet, doe ik het ook!
En jaja... onze boodschappen werden kant en klaar mee gegeven in jaja... een echte jumbo tas!!!
Die siert nu onze achterbank!

Daarna toeren en lekker overal kijken. natuurlijk kon een stop bij de burger king niet uitblijven!

Uiteindelijk gestopt bij een strandje. Daar auto op slot...Ik loop te zeuren over zo'n super grote sleutel.... onzin kan nou dat echt niet kleiner enzo!!
Zegt Emmely ... ja mam.. ik wil niet zeuren hoor, maar er zit gewoon vergrendeling in die sleutel, je hoeft die deuren niet op slot te doen. Kijk..... ze pakt dat ding uit mijn handen en klik!! Dicht!!
Mmmm daar stond ik dan...... had ik nog niet opgemerkt!!
Dus nu doen we van een afstandje klik!!!! En de auto gaat open!!!
Stom... maar goed, zoveel luxe ben ik niet gewend!!

Op het strandje wat gelopen, weer een strandje verder gereden, en daar lekker een ijsje gegeten!
En zo ging de dag maar lekker door!
Op het laatst lekker even gewinkeld en wat ideeën opgedaan.
Ergens koffie gedronken.
En toen zakte Emmely in!! Is ook zo gek niet, we hebben een tijdsverschil van 5 uur!

Op weg naar ons appartement, moesten we nog een noodstop maken.... Overstekende hagedissen schitterend wat een kleuren! Maar goed ze hadden duidelijk geen idee van verkeer! Emmely en ik hingen allebei in de gordels, maar goed weten we ook weer dat die goed werken! En... we moesten wel lachen... overstekende hagedissen!

Toen op weer een apparaatje drukken jaja... super en het hek van ons appartementencomplex gaat open! Dat is de taak van Emmely. hek open en dan moet ik even stoppen en dan floep... gaat het hek met 1 druk op de knop weer dicht! Staat onze auto veilig en wel!

Hier nog even een paar rondjes gezwommen, en toen kon ze niet meer, dus een uurtje rust.
Dan ga ik eten koken, en moet ze er toch weer even uit!
Eigenlijk ben ik zelf ook wel moe, maar goed ik ga maar eens wat te eten koken... lekker origineel....... jaja....... macaroni (jumbo eigen merk!)

Liefs Emmely en Elle

Wat we morgen gaan doen....... ik heb geen idee!!
Nou... eigenlijk heb ik voor morgen nog een leuke opdracht mee gekregen van mijn sgone sus!! misschien gaan we dat wel doen!!!!

  • 11 Januari 2015 - 00:59

    Karin:

    Mooie foto's hoor, ziet er goed uit. Heerlijk dat jullie zo genieten! Heeft de Jumbo-macaroni lekker gesmaakt :P ? Hopelijk zijn Emmely haar geldproblemen snel opgelost.
    Heel veel plezier!!!!!!!!!!!!!

  • 11 Januari 2015 - 09:48

    Claudia:

    hihi geweldig.. jullie twee in een luxe kia met deurvergrendeling incl jumbo tas!!!
    je zou zeggen... wie maakt je wat!
    maar wat een rot begin.... teleurgesteld bij de geld automaat... kan me zo voorstellen dat
    dit niet goed valt bij emmely...
    maar als je mij laat weten naar welk rekeningnr ik voor emmeley geld kan storten dan ga ik dat meteen regelen! jullie moeten daar genieten!! emmely kan dan jou nog es mee nemen maar de burger king!!
    hoop dat jullie weer in het goede ritme zitten xxxx
    suc6 met de opdracht hihi en laat het ff weten he..xxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Januari 2015 - 11:39

    Corrie:

    Hallo Elle en emmely.

    Wat ziet het er weer prachtig uit. Wat een mooie foto,s.
    Zo te zien ook lekker weer en warm.
    Hier is het waterkoud. En nog steeds veel wind.
    Gezellig om jullie belevenissen weer te lezen.
    Veel plezier Groetjes corrie

  • 11 Januari 2015 - 13:24

    Angela:

    Heerlijk, ben gewoon jaloers.....
    En Emmely je weet het he, niet spetteren met zwemmen! ;)
    Dames geniet ervan dan doe ik dat van jullie verhalen en foto's!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elle

Deze keer ga ik naar Gambia en dan reis ik door naar Senegal!

Actief sinds 30 Maart 2008
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 290206

Voorgaande reizen:

17 September 2017 - 13 December 2017

MEDEDELING

24 Juli 2017 - 24 Juli 2017

MEDEDELING

06 November 2016 - 27 November 2016

Kaapverdië een no stress vakantie!

11 Mei 2016 - 02 Juni 2016

Trip naar de evenaar!

10 Januari 2016 - 29 Januari 2016

Het land van de rijzende zon!!!

14 April 2015 - 03 Mei 2015

Surprise.... surprise.......Gambia en Senegal!!!

09 Januari 2015 - 25 Januari 2015

Lekker samen tuffend door Curaçao!!!

22 Oktober 2014 - 30 Oktober 2014

Met een last minute naar Gambia!!!

05 September 2014 - 21 September 2014

Van Moskou tot Sint Petersburg!!

12 Mei 2014 - 02 Juni 2014

Lekker rondneuzen in Cambodja!!

29 September 2013 - 19 Oktober 2013

Emmely op avontuur in.......... Indonesië!!!

19 Mei 2013 - 08 Juni 2013

Verkenningstocht door Sri lanka!!!!!!!!!!!!!!

06 Januari 2013 - 17 Januari 2013

Op trektocht door Marokko!!

15 December 2012 - 22 December 2012

We gaan er weer van tussen!!!!!!!!!!!!!!

16 Oktober 2012 - 05 November 2012

2 vakantiemutsen in de tent door Israel!

15 April 2012 - 04 Mei 2012

Backpacken in Brazilië

30 Oktober 2011 - 03 November 2011

Plots naar Boedapest!!!!

09 Oktober 2011 - 02 November 2011

Op reis naar zonnig Suriname

04 April 2011 - 19 April 2011

Zonnen in Tjechië!!!!!??????

08 November 2010 - 22 November 2010

Zuid Afrika in een notedop!!!!

10 November 2009 - 28 November 2009

Op naar Amerika

04 April 2009 - 23 April 2009

Samen met Emmely naar Tjechie

01 Oktober 2008 - 29 Oktober 2008

Op naar Ethiopie

Landen bezocht: