Wat een heerlijke reisdag! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Wat een heerlijke reisdag! - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Wat een heerlijke reisdag!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

05 September 2014 | Rusland, Moskou

Lieve Allemaal

Zo... dit was zo'n heerlijke reisdag, zo relax echt heel fijn.
De dag zelf was al vakantie.

Vanmorgen oke.... 6 uur de wekker, dat is niet echt relax maar toch theetje ,kopje koffie en de deur uit. Naar de bus.... Nou die reed net voor mijn neus weg, maar 7 minuten later kwam er al weer 1.

Op Schiphol ging alles gesmeerd weinig wachten, kopje koffie en gaan. Natuurlijk wachten voor je in kan stappen, maar niet erg.
En zo vloog ik al richting Frankfurt. Wat eten (muesli met yoghurt) en hup... weer naar beneden.
De luchthaven was erg groot, dus ver lopen maar gewoon op tijd weer het vliegtuig in!
Het vliegtuig was erg vol... maar ik had weer de mazzel dat ik samen met een jongen 3 stoelen had. Helemaal achterin, ik weet dat daar vaker lege plekken zijn. Maar voor mij heerlijk dicht bij de wc!!!
Even een praatje met die jongen, dutje gedaan kip me prut gegeten.
En een libelle van 2 jaar geleden gelezen, en toen werd de landing al weer ingezet.

Nou verwachte ik een berg gedoe om Rusland in te mogen, omdat die visa zo'n gedoe was.... maar nee...... vingerafdruk, fotootje maken en een berg stempels op een papiertje en gaan!!!!!
Ik moest wel lachen want de douane dame heten Duf!! Oeps maar niets van gezegd!

Toen even zoeken trein bus....... ach taxi dan maar..... gezellige vent en zo reden we de vrijdagmiddag file van Moskou in!!!
Morgen is het de dag van Moskou en mag je in de stad niet rijden, dus wie nog ergens heen moest ging net nu ik er aan kwam!!
Maar geen nood zijn tom tom wist wel een andere weg!! En zo stond ik toch netjes een uurtje later voor mijn hostel.

Het is een groot gebouw maar of de hostel nou ook zo groot is kan ik nog niet overzien. Ik zit lekker beneden in kamer 3.
De kamer is klein maar heeft alles wat ik nodig heb! Een goed bed, een stoel tafeltje en voldoende stopcontacten, goed internet. Prima dus!!!
Even een rondje gelopen, maar het werd al donker!Het is hier 2 uur later dan bij jullie!
Broodje gekocht voor morgen en wat voor nu.
Nu ga ik nog even de hostel verkennen, en een beker thee drinken en dan hup mijn bed in!
Ik heb wat foto's maar het is niet veel of uit de taxi genomen!

Liefs Elle
Morgen ga ik er lekker op uit.

• 05 September 2014 - 20:10

Emmely :

Van emmely

• 05 September 2014 - 21:20

Claudia:

geweldig zo'n eerste vakantiedag, gelijk benut.
    ja kan volgens mij ook nog kiezen voor je bed ...hoog of laag?
    en ik heb de aanwijzing voor de media markt al voorbij zien komen dus als
    je elec.deken het begeeft ... nee geen pannu deze vakantie.
    maar el weer orgineel dat ie begint met.... duf .... xx

• 06 September 2014 - 18:21

Karin:

Leuk hoor de foto's, echt al Rusland zeg maar. En morgen ook nog autoloze zondag, dat pik je toch lekker mee en heel bijzonder denk ik. Ik hoop dat je nacht net zo lekker wordt als je eerste dag. Geniet weer van alles wat komen gaat Elle! Leuk dat Emmely ook op vakantie gaat naar het leuke stekkie in Tjechie, jullie hebben elkaar straks veel te melden. Je staat weer bij m'n favorieten dus kom maar op met die leuke reisverslagen :)