Wolven in onze achtertuin!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Wolven in onze achtertuin!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Wolven in onze achtertuin!!!!!!!!!!!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

21 Oktober 2012 | Nederland, Leimuiden

Lieve Allemaal

Jeetje wat zijn wij lekker op drift! Onze tent doet het prima, okee we zijn wat stijfjes, in de ochtend maar dat mag de pret niet drukken!

Eerder gister nadat we van het strand kwamen was ons plekje op de berg bezet!!!!!!!!!!!! nou ja er zijn daar plekjes zat, en na even zoeken vonden we een heerlijk plekje beetje meer tussen de struikjes, maar met een lekkere picknicktafel er vlakbij. Dus daar zijn we gestrand, met uitzicht zo weer van de berg af!
Zo mooi zo rustig!!!

Dus bbq uit de auto en Trudy ging aan het stoken, worstjes erop, matze erbij. En zo zatten, de dames prins heerlijk echt te genieten.
Voor de avond een flesje lekkere wijn(ja die hebben ze hier, en ze vallen zelfs in onze prijsklasse!!!!!!!!!!!

En zo kropen we lekker in onze tent. In de nacht bleek dat we iets schuin stonden, dus uiteindelijk lag Trudy lekker ruim en in in een klein hoekje!!!

In de ochtend heerlijk rustig aan gedaan, zelfs een pannetje water gewarmd om ons te wassen, en lekker in rust stand!!!!
Boekje er bij lekker in de schaduw, en genieten van de dingen om ons heen. We hadden al besloten niet weg te gaan, dus kon de tent blijven staan. Op een paar wandelaars na hebben we niemand gezien!!!

Zo nu en dan stookte we het vuurtje weer wat op, om een kopje thee of koffie te zetten.
S'avonds hebben we lekker macaroni gemaakt, met komkommer, en dat ging prima.

Van al dat luieren werden we een soort van moe, dus gingen we vroeg onder de wol!!! Nou ja het is hier lekker warm maar goed onder de slaapzak!( nu slapen we in de lengte zodat we niet naar beneden schuiven))

Vannacht was het wat onrurtig om ons heen, de zwijnen hadden we al wel opgemerkt, ze hadden nm de avond ervoor, uit ons afval gegeten, en alles niet zo netjes achter gelaten!!

De wolven hadden we wel van verre horen huilen, maar vannacht zijn ze ons toch even komen bezoeken, het gehuil maakte ons wakker, maar we hadden niets te bikken voor ze , dus na wat gesnuffel,Trudy en ik hielden onze adem even in..............en hoeps....... weg waren ze weer!!!
Daarna zijn we alsof het heel gewoon was, weer verder geslapen.
En realiseerde ons vanmorgen dat dat toch wel een avontuur op zich was........ Wolven in je achtertuintje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu hebben we de tent weer afgebroken en zijn we op weg naar Nazareth om daar een hostel te vinden. (We gaan de douche toch wat missen!!!!!!!!!)
We gaan kijken of we kunnen slapen bij de zusters van Nazareth!

Maar ja je weet bij ons maar nooit!!!!!!!!!

Liefs Trudy en Elle

• 21 Oktober 2012 - 13:39

Tamira:

hoi meiden

wel een eng idee,een paar wolven in je achtertuin moet er niet aandenken ,geniet er maar nog lekker van geen enge dingen doen .
    gr tamira

• 21 Oktober 2012 - 13:58

Thea:

Wat een avonturen maken jullie mee.maar Elle wat voor een plant heeft extra aandacht nodig.Staat hij gewoon op de vensterbank achter,of staat hij boven?
    Ik hoor wel,veel plezier.liefs Thea

• 21 Oktober 2012 - 14:45

Dagmara:

Brrrr wolven bij de tent. Gelukkig liepen en ook zwijnen rond. Nou veel plezier verder xxx

• 22 Oktober 2012 - 18:29

Karin:

Wauw, echt avontuurlijk, leuk plekje ook trouwens! Heerlijk zo dat primitieve. En dan die spannende verhalen over wilde zwijnen en wolven.... Is wat anders dan kamperen in Zeeland :P
    Groetjes, Karin