Een lange terug reis!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu Een lange terug reis!!!!! - Reisverslag uit Leimuiden, Nederland van Elle Reumerman - WaarBenJij.nu

Een lange terug reis!!!!!

Door: Elle

Blijf op de hoogte en volg Elle

22 Oktober 2011 | Nederland, Leimuiden

Lieve Allemaal

Wat een lieve berichtjes allemaal.
Het heeft mijn gevoel rond het terug gaan goed gedaan!!
Ik vond het zelf vreselijk jammer, het is een schitterend land. Maar Emmely vond het niets, en bleef het ook niets vinden!!!

De terug reis was zeer vermoeiend, want er gebeurde van alles wat de reis maar langer en langer liet duren.

Ik had voor gistermiddag om 16.00 een taxi besteld, omdat ik bang was dat een bus voor Emmely weer allerlei stress op zou leveren.
Terwijl de taxi maar op zich liet wachten, kwam er een zeer gestresste nedelandse jongen aan mij vragen of hij mee mocht rijden in de taxi omdat er gen taxi meer te vinden was en hij een ticket had om verder te reizen naar Brazilië.
Een aaridge jongen dus prima, als... onze taxi tenminste kwam.
Na nog eens bellen, bleek hij vast te staan, in de vrijdagmiddag spits van Paramaribo.
En ja hoor... die kwam, dik een half uur te laat.
Dus hup.. wij er in en racen maar..... De taxi heeft ons totaal binnendoor allerlei binnen wegen(schitterend!!!)
Ruim te laat, maar wij waren op tijd. De jongen ws niet, maar we hebben hem niet meer gezien!!!

Daarna begon voor ons de totale controle. Suriname is duidelijk wat doorgeschoten. We zijn 3x door de scan gegaan, 2x gefouilleerd.En moesten een mini flesje deo weg gooien!!! Ha ha.. de 2 aanstekers gewoon ergens onder in mijn tas heeft niemand gevonden!!!
Wel hebben Emmmely en ik wel 3x onze zakdoek uit onze broekzak moeten laten zien!!!!!

En ja hoor eindelijk we zaten op onze stoel, dus we konden... nou echt niet.... de bagage was er nog niet!!!!! gebeurt volgens de gezagvoerder nooit... maar goed kan gebeuren!!!! En ja.... de bagage kwam na 30 minuten. Toen plots kwam uit de luidspreker de vraag naar een arts........ En ja hoor..... iemand erg onwel!! Paniek onder de stuwardessen!!!
Hoe onwel weet ik niet maar best zag het er niet uit!!!! Dus voor die mevr het vliegtuig uit was en haar bagage weer uit het ruim... waren we ruim anderhalf uur verder.

En... eindelijk we gingen!!!
Emmely en ik hebben wel wat geslapen, maar ja zittend slapen, in eeen krappe stoel!!! Niet echt ideaal!!!En... hoe kunnen we het treffen, weer een zeer intensief snurkende buurman. Net voor het vliegtuig opsteeg werd hij even wakker en vroeg..... zijn we er al???
Meer hebben we hem niet wakker gezien!!!

Op schiphol hadden ze net bedacht om ons vliegtuig eens grondig te controleren!!! Dus een extra controle gelijk aan de gate.... duurde bijna 1 uur.... toen de gewone controle en toen we aan kwamen om de tassen op te halen, weer een complete controle ......... poe.... alle tassen weer open, weer gefouileerd. Weer door een scan( met nog steeds de 2 aanstekers in mijn tas!!!)En zo duurde dat al bij al.. dik 3 uur voor we Schiphol konden verlaten!!!Gelukkig dat niemand ons op kwam halen!!!!!) Die zouden zich toch vreselijk zorgen gaan maken.!!!

Toen lekker bij Starbuuks... een heerlijk koffie en, snel de bus in naar huis!!!!

Erg erg koud hier!!! Voor mij dan, Emmely loopt in huis in haar hemd, en ik met dikke sokken en truien aan. En we maken ruzie om de verwarming!!!

Emmely is duidelijk erg blij weer thuis te zijn!!! Ik nog niet, ik baal dat het zo gelopen is vindt het ook erg jammer!!!
Emmely doet erg haar best nu thuis, ze heeft de was al gewassen en haar kamer helemaal opgeruimd!! De schat!!!

Zo nu drink ik een lekker glaasje wijn.. en duik lekker met mijn flannel nachthemd onder mijn elektrische deken!!!!

Allemaal erg bedankt voor de lieve en leuke berichtjes!!!Dat maakte de beslissing een stuk makkelijker!!!!

Liefs Emmely en Elle

• 22 Oktober 2011 - 20:05

Akemi Pun:

Hoi El,

Welkom thuis! Gelukkig hield Emmely het nog twee weken vol moet je maar denken en volgende keer beter!

Groetjes,
    Akemi

• 23 Oktober 2011 - 12:28

Desiree:

Goed om te horen dat jullie weer veilig terug zijn!!
    en wat een verschil met het weer hier he.... Gelukkig schijnt vandaag wel lekker de zon!!!

Nog een fijn weekend toegewenst en tot snel!

groetjes Desiree

• 23 Oktober 2011 - 19:29

Yvette:

Hoi Elle,

Ik wou net weer even je verslaagjes gaan lezen en zie dat je nu alweer terug bent. Wat gaat de tijd toch weer snel...
    Jammer dat het niet het goede land voor Emmely was, volgende keer hopelijk beter. Ik zal weer even verder lezen want ik heb nog veel in te halen geloof ik.
    Succes met het wennen aan het koude weer hier (ookal was het vandaag echt een heerlijke dag).

x Yvette

• 25 Oktober 2011 - 19:13

Wesley:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!!!